måndag 20 juni 2011

Firar 20 000 besökare!!!

Så roligt att så många har kikat in på min blogg! Jag blir så glad och varm i hjärtat av alla fina kommentarer ni skriver. För att fira att Oförglömliga tårtor passerat 20 000 besökare slängde jag ihop en liten tårta som jag och sambon smaskade på medans vi tittade på filmen "När mörkret faller". Vi hann bara se halva (för jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Hade gärna varit ledig en dag till ;-) men det vi såg var väldigt bra tycker jag. Får väl se resten imorgon...



Ljus botten (lite citronsmak)
Kolakräm, vaniljmousse och jordgubbsmousse
Grädde med vaniljsmak

Tack alla ni som är inne och tittar och skriver här på min blogg!

2 kommentarer:

  1. Härligt att fira med tårta! Grattis till så många besökare, och kul att se en massa nya tårtor du gjort, de är alla så otroligt fina och inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med det fantastiske antallet besøkere! Kaken ser kjempegod ut :)

    M:)

    SvaraRadera