måndag 6 juni 2011

Sex and The City!

I'm back!!! Äntligen, nu fungerar det! Jag har svurit över den här bloggen i flera veckor nu för jag har inte kunnat lägga in några nya inlägg. Så jag ber om ursäkt att det har varit så tyst från mig. MEN, jag har inte legat på latsidan utan har bakat en hel del, så nu ska jag se till att få in lite bilder här så fort jag kan!

Denna tårtan skulle ha lite "Sex and the City" tema och jag älskar ju att jobba med dessa färgerna (har jag nog sagt förut...) så det kunde ju inte bli annat än bra!


Namnskylten gjorde jag med hjälp av en så kallad patchwork cutter med rosmotiv.


Ljus botten
Blåbärsmousse och vaniljmousse
Smörkräm (citronsmak)
Marsipan/sugarpaste

Ca 11 bitar

4 kommentarer:

  1. Riktigt najz ;) Visst är de jobbigt när de strular... Man få bli en form av dataexpert..

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker tårta. Gillar siluetten av staden på kanten. :-)

    SvaraRadera
  3. Älskar dina rosor. De är så charmiga.. Vill också kunna göra sådana.. Himla snyggt med namnskylten.. Den idén kommer jag "låna" av dig ;)

    SvaraRadera