måndag 4 juli 2011

Under omkonstruktion!

Ni får ursäkta, men jag känner mig rätt trött på min bruna bakgrund så jag vill byta till något ljusare. Egentligen tog jag en brun bakgrund för att jag ville sticka ut och inte likna alla andra bakbloggar, men idag ändrade jag några inställningar. Bl a hur man ser min blogg på mobilen, och då visade det sig att jag inte kan läsa vad jag skrivit i inläggen! Man kan bara se bilderna. Och det beror ju på att jag har skrivit mina inlägg med vitt.

Det blev ju inte så bra. Då kände jag att det var dags för en större förändring, så nu håller jag på att testa mig fram. Det betyder att bloggen antagligen kommer ha många olika utseende innan jag blir nöjd, men jag hoppas att ni har förståelse och innan jag hunnit ändra all textfärg på alla gamla inlägg får ni nöja er med att titta på bilderna :-)

Ha nu en riktigt trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar