onsdag 21 mars 2012

Leopardmönstrat

Gjorde en ny tårta till grannens barn. Alltid lika kul att glädja sina vänner! De ville ha någonting med leropard. Riktigt pilligt var det att sitta och måla allt svart, så efter en stund hjälpte min sambo till. Jag är så glad att jag har honom. Han är underbar att bolla idéer med och klaga till när det inte blir som jag vill ;) Men framför allt är han min stöttepelare, mitt stora stöd!


Ljusa bottnar (vaniljsmak)
Jordgubbsgrädde och chokladkräm
Smörkräm (vaniljsmak)
Marsipan



5 kommentarer:

  1. Riktigt bra gjort. Jag trodde att de var ett Ark. Jätte fint!

    SvaraRadera
  2. Superläcker! Verkligen jättesnygg :-)

    SvaraRadera
  3. Urläcker tårta, vilket enormt jobb! Fantastiskt fin finish!

    SvaraRadera
  4. Snygg tårta! Välgjort mönster, kan tro att det tog en stund...:)

    SvaraRadera