fredag 2 mars 2012

Ska på kurs...

Imorgon ska jag till en kurs hos Tårtdecor för att lära mig göra Orkidée och Primula. Det är första kursen jag kommer gå. Allt jag kan har jag ju lärt mig själv, men nu tyckte jag det var på tiden att gå en kurs för att få lära mig lite extra tips och trix.
Framför allt ska det bli VÄLDIGT kul att få träffa andra inbitna i sockerkonstens värld........kanske det är någon annan bloggare som ska på samma kurs?

Ska lägga ut lite bilder från kursen imorgon kväll...

Tårtdecor är ju min absoluta favoritaffär. De har ett väldigt stort utbud och samtidigt är Agneta och alla som jobbar där så otroligt gulliga och hjälpsamma!

Jag ser verkligen fram mot morgondagen! Men idag ska jag åka runt och göra lite inköp till min lokal på Nääs. Vill ju försöka komma iordning så fort som möjligt så att jag kan börja baka. Min förhoppning är ju att åtminstone vara igång i april.

Vill ni nå mig för beställningar/förfrågningar kan ni göra det lättast via mail just nu:

unforgettable-cakes@live.se

eller

zophia80@gmail.com

Ha nu en riktigt bra dag i vårvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar